طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس - هدف از راه اندازی وب سایت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بسته به نظر هر فرد ممکن است متفاوت باشد، عده داشتن وب سایت را برای راه اندازی کسب و کارشان نیاز دارن و عده‌ای هم می‌خواهند از آن به عنوان سرگرمی یا دل نوشته‌های خود استفاده کنند ولی دلیل هر چه که باشد هدف یک چیز بیشتر نیست و آن جذب مخاطب است!

یکی از پیش نیازهای یک سایت موفق وردپرسی داشتن قالبی است که دارای استانداردهای لازم و کافی چه از نظر سرعت و زیبایی و چه از لحاظ امنیت و سئو برخوردار باشد.

طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس

برای داشتن چنین استانداردهایی شما سه راه بیشتر در پیش روی خود ندارید؛

راه اول: مراجعه به برنامه نویسان این حوزه است که برای شما یک سایت اختصاصی طراحی کنند که شامل موارد فوق باشد که البته این راه دارای اشکالاتی نیز هست چرا که اولا هزینه‌ی بسیار بالایی باید برای داشتن چنین استانداردهایی هزینه کنید که احتمالا با بودجه شما همخوانی نداشته باشد و اشکال دوم نیز اعتماد به برنامه نویسی است که شناخت شما قطعا از او کافی نخواهد بود و ممکن است ادعا و عملکرد او همخوانی لازم را نداشته باشد که نهایتاً منجر به تلف شدن وقت و هزینه شما می‌شود.

راه دوم: خریداری قالب‌های خارجی، این قالب‌ها که عمدتاً برای انگلیسی زبانان طراحی شده است و متناسب با نیاز آنها چه از نظر زیبایی و چه از نظر ساختاری آن تولید شده که اگر موفق به خریداری آن نیز شوید باید آن را به یک برنامه نویس خبره بسپارید که آن را به اصطلاح ایرانیزه کند! که این نیز علاوه بر هزینه‌ای که صرف خریداری قالب می‌کنید باید هزینه‌ای هم جهت ایرانیزه کردن آن نیز کنار بگذارید و امیدوار باشید قالبی که تهیه کرده‌اید یک قالب استاندارد و بدون خطا بوده باشد!

راه سوم: استفاده از قالب‌های رایگان یا خریداری قالب‌های ترجمه شده نیز راه حل دیگری برای ارزان تمام شدن وب سایت شما خواهد بود ولی در نظر داشته باشید با توجه به این که اکثر این قالب‌ها به صورت نال شده می‌باشند(یعنی قالب تجاری که به صورت لایسنس باید خریداری شود، با دستکاری در کدهای آن برای فروش عرضه می‌شود) ممکن است در آینده وب سایت شما را از لحاظ امنیت تهدید کنند و موجبات هک آن را نیز فراهم کند.

قالب وردپرس

پس با این اوصاف چه باید کرد؟

تیم پنگاش در تلاش است که راه چهارمی را نیز برای برای دوستداران وردپرس ارائه دهد که در عین مقرون به صرفه بودن از همه جهات حرفه‌ای تر نیز باشد! قالبی باشد که بصورت کد نویسی نوشته شده باشد و همچنین مشکلات سئو، امنیت، ساختار و زیبایی نیز در آن به چشم نخورد!

تیم پنگاش همچنین سعی دارد با آخرین قابلیت‌های روز طراحی وب از جمله فناوری ری اکت، فاصله رقابتی بین سایر قالب های موجود در بازار و قالب‌ها خود ایجاد کند و قطعا شما هم موقع مشاهده دموی قالب‌ها در کنار زیبایی، کاربری راحت، سرعت بالای آن را حس خواهید کرد.

و کلام آخر اینکه ما قصد داریم در همه دسته بندی‌ها از جمله: خبری، فروشگاهی، شخصی و... قالب‌های متنوع و زیبایی را در بالاترین استاندارد ممکن و کمترین قیمت در کنار یک پشتیبانی قوی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و امیدوارم مورد استقبال شما عزیزان قرار بگیرد.

توجه

کلیک

اگر با این مشکل آشنا هستید خودتان انجام دهید ولی اگر نمی دانید که این کار را چطور انجام دهید می توانید هم اکنون در ناحیه کاربری ثبت نام کرده و اطلاعات سایت را تیکت کنید تا با اندک هزینه ای کار شما را انجام دهیم . اگر خواستید می توانید برای مشاوره با شماره های 09179059350 و یا 07734824382 با ما در ارتباط باشید.