شما اینجا هستید : پنگاش خدمات پنگاش قالب فروشگاهی ووکامرس

قالب فروشگاهی ووکامرس

خدمات پنگاش seo 19 A+A- 2022/08/31

قالب فروشگاهی ووکامرس – اگر قصد دارید یک فرورشگاه اینترنتی در وب سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید قطعاً نام ووکامرس به گوش‌تان خورده چرا که در میان ایرانی‌ها این افزونه با توجه به راحتی استفاده و امکانات بیشمار آن می‌تواند یک فروشگاه جامع را در اختیار شما قرار دهد و باعث شود یک فروشگاه قدرتمند را در کمترین زمان راه اندازی کنید.

ولی توجه داشته باشید که نصب و فعال سازی WooCommerce به تنهایی کافی نیست چرا که شما نیازمند یک قالب قدرتمند چه از نظر سئو و امنیت و چه از نظر زیبایی و سرعت بسیار خوب هستید و برای همین نصب ووکامرس به تنهایی کافی نیست!

قالب فروشگاهی ووکامرس

قالب‌های بسیاری چه رایگان و چه تجاری برای ووکامرس طراحی شده که اکثر آنها به زبان انگلیسی بوده که توسط عده‌ای از دوستداران وردپرس نمونه‌های رایگان یا تجاری آن فارسی سازی شده ولی باید موقع خرید حواس‌تان باشد که قالب نال (یعنی قالب تجاری که به صورت لایسنس باید خریداری شود، با دستکاری در کدهای آن برای فروش عرضه می‌شود) خریداری نکنید چرا که مشکلاتی زیادی را بلند مدت خواهید داشت.

ولی ما همچنان به داشتن یک قالب قوی تاکید داریم چرا که اگر قالب شما شاخصه‌های همچون سئوی قوی، امنیت، ظاهر مناسب و سرعت بسیار خوبی نداشته باشد، عملاً کسب و کار شما شکست خورده تلقی خواهد شد و هر چقدر تلاش بیشتری داشته باشید، آمار فروش شما متاسفانه همچنان پایین خواهد بود.

قالب ووکامرس

قالب ووکامرس اختصاصی پنگاش

تیم پنگاش در صدد است که نمونه‌های اختصاصی از قالب های ووکامرس یا به عبارت دیگر یک سایت تمام عیار فروشگاهی را که تنها کافی است با خریداری و راه اندازی آن کسب و کارتان را به سرعت شروع کنید، با ویژگی‌های همچون: سئوی و امنیت قوی، سرعت فوق العاده و ظاهر و رابط کاربری جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قیمت‌های رقابتی

همچنین ما سعی داریم تا این قالب‌ها را با قیمت‌های بسیار مناسبی و در عین حال رقابتی در اختیار شما قرار دهیم و در کنار آن شما یک پشتیبانی بسیار قوی نیز خواهید داشت تا دیگر برای مشکلات و نیازمندی‌های خود مجبور به مراجعه به طراحان دیگر نباشید.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

شما می توانید مطلب فوق را در هر کدام از شبکه های زیر به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پیشنهادات مدیر

کلیه حقوق برای وب سایت پنگاش محفوظ و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

صفحه اصلی | انجمن گفتگو | فروشگاه | ناحیه کاربری | قالب های پنگاش | تماس با ما

qrcode
پشتیبانی
شماره تماس

شماره تماس

09126946237

بارکد
بارکد
برو بالا
LiveZilla Live Chat Software
Supportscreen tag